
Ne mărim echipa. Vino să ne cunoaștem!
Vei fi colega sau colegul nostru potrivit pentru acest job dacă:
• Ai experiență profesională în vânzarea de aparatură de laborator sau echipamente industriale, și/sau
• Ai experiență în vânzarea de consumabile;
• Ai studii superioare tehnice (de preferat în inginerie mecanică, inginerie electrică sau electronică/ mecatronică, construcții de mașini, știința materialelor, fizică, chimie, biochimie);
• Cunoști limba engleză la nivel mediu/avansat;
• Cunoști bine pachetul Microsoft Office și ai experiență de operare într-un sistem ERP;
• Ai permis de conducere categoria B;
• Locuiești in: Cluj, Timisoara, Oradea;
Ca să performezi în acest job
trebuie să cunoști principii de vânzare a produselor și serviciilor și detaliile interacțiunii cu clienții
Ce e aduce mai aproape de job
Ești receptiv, comunici eficient și deschis, ești orientat către soluții și rezultate.
Ca să performezi în acest job, este bine să:
• Cunoști principiile şi metodele de prezentare, promovare şi vânzare a produselor si serviciilor; vânzarea consultativă;
• Detaliile interacțiunii directe cu clienţii: evaluarea nevoilor, întrunirea standardelor de calitate a serviciilor, evaluarea satisfacţiei lor;
• Fii self-starter;
De asemenea, ar fi grozav dacă:
• Ești receptiv/ă și acorzi atenție înțelegerii problemelor legate de echipamentele, produsele și serviciile noastre;• Comunici eficient și deschis cu echipa și cu clienții, ai o abordare flexibilă, îți stabilești ușor prioritățile și te coordonezi cu celelalte departamente din companie;
• Ești orientat catre soluții și rezultate;
Iată ce vei avea de făcut
• Gestionezi și dezvolți portofoliul de clienți din zona alocată;
• Contactezi clienţii telefonic și îi vizitezi la sediul lor;
• Redactezi oferte tehnico-economice conform procedurilor companiei;
• Negociezi conditiile de vânzare, de livrare, de instalare și plată cu clienții;
• Urmărești derularea contractelor până realizarea lor integrală;
• Participi la organizarea simpozioanelor, seminariilor și expoziţiilor zonale;
Ce îți oferim
• Pachet salarial atractiv (salariu fix+ comision);
• Tichete de masă;
• Autoturism de serviciu, laptop, telefon mobil;
• Abonament medical VIP la o clinică privată;
• Cadouri de Paște și Crăciun;
• Traininguri periodice și oportunități multiple de dezvoltare personală și profesională;
Contactează-ne
Crezi că ești persoana potrivită? Trimite-ne un e-mail pe adresa hr@sartorom.ro sau contactează-ne direct la 021 255 31 32!.