Portalul clientului - evidenţa parcului de instrumente şi a documentelor scadente aferente
Pentru a afla mai multe detalii despre produs, te rugăm să completezi formularul de cerere ofertă.
Cere sfatul unui consultant
+40 21 255 31 32
Portalul clientului - evidenţa parcului de instrumente şi a documentelor scadente aferente
Sartorom este singurul distribuitor de aparatură din România care oferă clienţilor săi servicii complete postvânzare, etalonări în regim acreditat RENAR, verificări metrologice, modernizări, IQ/OQ/validări, mentenanţă periodică.
În acest sens, pentru a ajuta şi mai mult clienţii, le punem la dispoziţie în mod gratuit Portalul clientului, accesibil pe site-ul Sartorom, creat special pentru a ţine evidenţa instrumentelor din parcul de aparate al clientului şi a scadenţei serviciilor, precum şi a tuturor documentelor aferente. Astfel, clientul are 24/7 acces la evidenţa:
Cum obțineți acces în portalul clientului, în care să vizualizați toate aceste date -> Pentru a beneficia de toate aceste informații, parcurgeți rapid 2 pași:
Fară această cerere completată, veți avea acces în contul dvs de client, dar nu și în zona de portal client, deci nu veți putea vizualiza toate informațiile și documentele enumerate anterior.
Dacă aveți deja un cont creat pe site-ul nostru, site-ul va recunoaște automat acest lucru și vă va afișa un mesaj în pasul de completare a datelor dvs. Ce aveți de făcut în acest caz, este doar sa ne trimiteți cerearea de acces în portal.