
Ne mărim echipa. Vino să ne cunoaștem!
Vei fi colega sau colegul nostru potrivit pentru acest job dacă ai:
- Studii superioare în contabilitate;
- Minim 1 an experiență;
- Experiență relevantă în contabilitate primară și/sau facturare;
- Cunoștințe solide de legislație contabilă și fiscală;
- Abilități excelente de organizare și atenție la detalii;
- Capacitatea de a gestiona simultan multiple sarcini și de a respecta termenele limită;
- Competențe bune de comunicare și relaționare interumană;
- Cunoștințe bune de operare PC, inclusiv MS Office și programe de contabilitate; Pluriva este un plus.
Responsabilitățile tale
contabilitate primară
registre contabile
evidențe financiare
suport închidere lunară/anuală
Ce îți oferim
pachet salarial competitiv
tichete masă
abonament sănătate
decontare transport
Responsabilitățile tale:
• Gestionarea activităților de contabilitate primară: inregistrarea plăților și încasărilor, deconturi de chetuieli;
• Inregistrare intrare de marfa si emitere facturi;
• Pregătirea și actualizarea registrelor contabile și a evidențelor financiare;
• Sprijinirea proceselor de închidere lunară și anuală a contabilității.
Ce îți oferim
• Pachet salarial competitiv, în funcție de experiență și competențe;
• Tichete de masa;
• Abonament medical Medicover;
• Decontarea transportului la/de la firma;
• Mediu de lucru profesionist și prietenos;
• Oportunități de dezvoltare profesională și formare continuă.
Contactează-ne
Crezi că ești persoana potrivită? Trimite-ne un e-mail pe adresa hr@sartorom.ro sau contactează-ne direct la 021 255 31 32!.