
Ne mărim echipa. Vino să ne cunoaștem!
Vei fi colega sau colegul nostru potrivit pentru acest job dacă:
- Ai experiență profesională în vânzarea de echipamente industriale și/sau de laborator sau ai lucrat cu echipamente de control al calității;
- Ai studii superioare tehnice;
- Cunoști limba engleză la nivel mediu/avansat;
- Cunoști pachetul Microsoft Office și ai experiență de operare într-un sistem ERP;
- Ai permis de conducere categoria B;
- Cunoști principiile vânzării consultative B2B;
- Ești proactiv, autonom și orientat către soluții și rezultate
Ca să performezi în acest job
trebuie să cunoști principiile vânzării consultative
te ajută dacă ai experiență de lucru în laborator sau cu echipamente de control al calității
Ce te aduce mai aproape de job
ești proactiv, autonom
ești orientat către soluții și rezultate
Iată ce vei avea de făcut
• Vei gestiona și dezvolta portofoliul de clienți din teritoriul alocat;
• Vei contacta clienții telefonic și îi vei vizita la sediul lor;
• Vei redacta oferte tehnico-economice și contracte conform procedurilor companiei;
• Vei negocia condițiile de vânzare, de livrare și de instalare a echipamentelor cu clienții;
• Vei urmări încheierea și buna derulare a contractelor;
• Vei participa la organizarea simpozioanelor, seminariilor și expozițiilor zonale;
• Îți vei raporta activitatea în ERP-ul companiei și vei menține la zi baza de date.
Ce îți oferim
• Pachet salarial compus din salariu fix și comision;
• Beneficii:
> Tichete de masă; prime de Paște și Crăciun, de ziua de naștere și pentru copii minori;
> Abonament medical VIP la o clinică privată;
> Autoturism de serviciu disponibil 24/24, laptop, telefon mobil;
• Suport permanent în dezvoltarea competențelor: traininguri periodice și oportunități de dezvoltare personală și profesională.
Contactează-ne
Crezi că ești persoana potrivită? Aplică prin completarea formularului de mai jos sau trimite-ne un e-mail doar pe adresa hr@sartorom.ro. Numai candidații selectați vor fi contactați.
