Ne mărim echipa. Vino să ne cunoaștem!
Vei fi colega sau colegul nostru potrivit pentru acest job dacă:
- Ai experiență profesională minim 3 ani în vanzarea de aparatură de laborator sau echipamente industriale, mașini de testare mecanică pentru metale, materiale plastice, compozite, cauciuc, hârtie sau mașini agricole sau ai cunoștinte în operarea echipamentelor de control al calității;
- Ai experiența în vânzarea de consumabile;
- Ai studii superioare tehnice în inginerie mecanică, inginerie electrică sau electronică/ mecatronică, construcții de mașini, știinta materialelor, fizică, chimie, biochimie;
- Cunoști limba engleză și /sau germană la nivel mediu/avansat;
- Cunoști foarte bine pachetul Microsoft Office și ai experiență de operare într-un sistem ERP ;
- Ai permis de conducere categoria B;
- Locuiești in: Brașov, Sibiu, Tg Mureș;
Este foarte important pentru acest job să cunoști:
- Principiile şi metodele de prezentare, promovare şi vânzare a produselor si serviciilor; vanzarea consultativă;
- Detaliile interacțiunii directe cu clienţi: evaluarea nevoilor, întrunirea standardelor de calitate a serviciilor, evaluarea satisfacţiei lor;
- Bazele tehnologiei informaţiei;
- Limba engleză și / sau germană în domeniile tehnice de competenţă și să poți comunica ușor în scris și verbal;
- Modul de redactare a contractelor şi ofertelor;
De asemenea, va trebui să:
- Fii receptiv/ă și să acorzi atenție înțelegerii problemelor legate de echipamentele, produsele și serviciile noastre;
- Să comunici eficient și deschis cu echipa și cu clienții, să ai o abordare flexibilă, să îți stabilești ușor prioritățile și să te coordonezi cu alte departamente din companie;
- Sa fii proactiv, orientat catre soluții și rezultate;
Iată ce vei avea de făcut:
- Sa gestionezi și să dezvolți portofoliul de clienți;
- Să contactezi clienţii telefonic și să ii vizitezi la sediul lor;
- Să redactezi oferte tehnico-economice conform procedurilor companiei;
- Să redactezi contracte de vânzare;
- Să întocmești documentața pentru licitații;
- Sa negociezi conditiile de vazare, de livrare, de instalare și plata cu clienții;
- Să urmărești derularea contractelor și ofertelor până la realizarea lor integrală;
- Să concepi şi să redactezi la timp toate documentele interne şi externe conform standardului SMI de management al calităţii;
- Să te implici în realizarea studiilor de marketing şi a previziunilor de vânzări pentru segmente de clienţi sau produse;
- Să participi la organizarea simpozioanelor, seminariilor și expoziţiilor zonale;
- Să completezi informații despre activitatea ta în ERP-ul nostru;
Ce îți oferim?
- Trainiguri periodice și oportunități multiple de dezvoltare personală și profesională;
- Pachet salarial atractiv (salariu fix+ comision);
- Instrumente pentru desfășurarea activității: autoturism de serviciu, laptop, telefon mobil;
- Tichete de masă;
- Abonament medical VIP la o clinică privată;
- Cadouri de Paște și Crăciun;
Crezi că ești persoana potrivită? Trimite-ne un e-mail pe adresa info@sartorom.ro sau contactează-ne direct la 021 255 31 32!