Încercări la compresiune conform ISO 3386 si ASTM D3574-C
Proprietăți de compresie/valoarea tensiunii de compresiune/caracteristicile tensiunii-deformare la compresie conform ISO 3386
ASTM D3574-C și alte reglementări din fabrică
Valoarea tensiunii de compresie este rezistența la presiune pe care o epruvetă definită în condiții de mediu specificate o aplică unei compresii definite pe întreaga suprafață.
Valoarea tensiunii de compresie
În acest scenariu, comportamentul la deformare al specimenului este relativ complex. Mișcarea laterală a structurii celulei cu forfecare corespunzătoare are loc în apropierea suprafeței tăiate lateral, în timp ce deformarea pură prin compresie predomină în centru. Din acest motiv, nu este posibilă compararea eficientă a valorilor măsurate care sunt determinate din mostre de diferite dimensiuni utilizând această metodă de testare.
Standarde aplicabile pentru acest test
Exemplarele standard au o secțiune transversală pătratică cu o lungime a marginii laterale de 5 sau 100 mm. ASTM D3574 specifică un specimen suplimentar cu o secțiune transversală rotundă și un diametru de 57 mm.
Testul ASTM D3574 C
BMW QV 52009-1
Daimler DBL 5452
General Motors GMW 15471
General Motors GME-GMI 60283-8
ISO 3386-1, ISO 3386-2
PSA D 41003
PSA D 411541
Renault N° 1002
Renault N° 1541
Toyota TSM 7100 G Secțiunea 4.2
Volkswagen PV 3410
În general, încercarea constă din trei cicluri de preîncărcare, urmate de un ciclu de măsurare în care sunt determinate valorile caracteristice. Înălțimea inițială a probei este determinată direct de mașina de testare la începutul primului ciclu de preîncărcare. Conform ASTM D3574, înălțimea și punctul zero de călătorie sunt redeterminate înainte de ciclul de măsurare. Variațiile acestei metode sunt descrise în diferitele reglementări ale fabricii.
Metodele folosite de Renault și PSA sunt excepții. Testul constă dintr-un total de cinci cicluri de testare, dintre care primul și ultimul sunt evaluați. Pentru a crește precizia măsurării cursei, acest standard specifică corecția pentru deformarea mașinii. Aceste opțiuni de corecție sunt disponibile cu toate aparatele de testare ZwickRoell ca funcție standard.
Procesul de măsurare a densității poate fi integrat în secvența de testare. Densitatea este măsurată folosind un cântar conectat la computer.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.